Egészségbiztosítás ügyintézés
Ha a biztosítás elindult, a MOSZ központnak további szerepe nincs. A Biztosítottak önállóan intézik az ügyeiket a következő elérhetőségek valamelyikén:
Online ügyintézés
(Regisztráció után az év minden napján 0:00-24:00)
Telefonos ügyintézés
Ellátásszervezés (időpont kérés): +36 1 510-0050 (8:00-20:00 között)
Itt szervezik meg az orvosi ellátást figyelembe véve a lakóhelyet és az egyéni kérést.
Minden vizsgálat előtt hívd ezt a számot, ha az általuk szervezett orvos küld tovább máshová, akkor is!
Orvosi Call-Center: +36 1 510-0060 (0:00-24:00 az év minden napján)
Ezen a telefonszámon szakembertől, orvosi kérdés esetén orvostól kapsz választ kérdéseidre.
(pl. egészségmegőrzés, életmód, gyógyszerek összetétele, alkalmazhatósága, ügyeletek nyitvatartása stb.)