A mozdonyvezetői hivatásért

Mozdonyvezetők Szakszervezete

Felújították a Mezőzombor-Nyíregyháza vonalat

,

Elkészült a Mezőzombor és Nyíregyháza  vonal felújítása, amelynek köszönhetően megszűntek a sebességkorlátozások, stabilabbá, tarthatóbbá vált a menetrend. Utoljára a ’70-es évek végén építették át a MÁV Budapest–Hatvan–Miskolc–Nyíregyháza vonalának Mezőzombor és Nyíregyháza közötti szakaszát, ezért a pálya állapota leromlott, gyakoriak voltak a műszaki meghibásodások, és lassúmenetek. A május elejétől július végéig tartó felújítást a MÁV leányvállalata, a MÁV FKG Kft. végezte mintegy egymilliárd forint saját forrásból.

 Az elmúlt három hónapban vágányszabályozást végeztek a nyíltvonali szakaszokon és az állomások vágányain, váltóin, azaz kitérőin. Tizenegy kilométeren cseréltek síneket, több mint négy kilométeren a pályatest ágyazatát is megújították, ezenkívül 25 kitérő helyett fektettek le újakat, és 440 méternyi vágányt építettek. Augusztustól ismét 120 km/h-s megengedett maximális sebességgel közlekedhetnek a vonatok, mert számos részen megszüntették a korábbi években bevezetett 60-90 km/h-s sebességkorlátozásokat. A kapcsolódó felsővezetéki, biztosítóberendezési, távközlési, híd- és egyéb karbantartásokat is elvégezték, így szinte a teljes infrastruktúra megújult, és megbízhatóbbá válhat a vonalszakasz központi forgalomirányítása is, amelyet Debrecenből végeznek.

2021 szeptember-október

Mozdonyvezetők Lapja

2021 szeptember-október

  • Kezdeményeztük a vasutasok bérmegállapodásának újratárgyalását
  • Mozdonyvezetőkért emlékérem átadás
  • Záhony-Debrecen csapata nyerte a MOSZ Kupát
  • Területi hírek Debrecen, Miskolc
  • Tagkártya kedvezmények

Megtekintés Korábbi számok