A mozdonyvezetői hivatásért

Mozdonyvezetők Szakszervezete

Jól vizsgázott a Balkan Express

,

Jól vizsgázott a Balkan Express vonatrendszer, a Rail Cargo Group megújult terméke - összegezte a működés első két hónapjának tapasztalatait Vernes András, a Rail Cargo Logistics - Hungaria Kft. ügyvezető igazgatója

A társaság 2018. január 1-jétől kizárólag a ferencvárosi vasútállomáson állít össze vonatokat az Európa-szerte a Balkán felé feladott küldeményekből. Az eddigi adatok az igazgató szerint azt igazolják, hogy a vonatképzés csomopóntáthelyezésével, egy helyre koncentrálásával, az eszközök és erőforrások jobb kihasználásával a csoport egyedülálló és jobb minőségű szolgáltatást nyújt. Ezt igazolja például szerelvényindítás gyakoriságának növekedése, valamint a küldemények tartózkodási és eljutási idejének jelentős csökkenése. A társaságnak két hónap alatt csaknem kilencven vonata együtt mintegy 1700 vasúti kocsit továbbított Bulgária, Görögország, Macedónia, Szerbia és Törökország felé. Az eljutási idő átlagosan három nappal csökkent. Február végére Szerbiába már naponta kétszer indult Balkan Express, míg a bulgáriai és a törökországi célállomásokra minden másnap. E vonatok költségvonzata és menetideje az igazgató tájékoztatása szerint versenyképes a közútéval.

A Rail Cargo Logistics - Hungaria Kft. a kereskedelmi vonatszervezésre, valamint az addicionális logisztikai feladatokra specializálódott kiskunhalasi kirendeltség mellett projektirodát nyitott a ferencvárosi állomáson. Már az idén várhatóan több mint hatszáz vonat képzése is jelentős munkát ad a MÁV helyi személyzetének, de - mondta Vernes András - a vállalatcsoport folyamatosan fejleszti a Balkan Expresshez kapcsolódó szolgáltatását.

2025. 1.szám

Mozdonyvezetők Lapja

2025. 1.szám

  • Rajtunk nem fog múlni
  • Meddig várunk még?
  • Karakter nélkül
  • Területi hírek
  • Két vezeték három fázis
  • Úton útfélen

Megtekintés Korábbi számok