A mozdonyvezetői hivatásért

Mozdonyvezetők Szakszervezete

Nevelő célzattal a 300-zal száguldó vonatok mellett kell ülniük a japán karbantartóknak

,

A japán vasúttársaság szerint szükség van a rendszeres biztonsági gyakorlatának azon részére, amikor a karbantartóknak az óránkénti 300 kilométeres sebességgel haladó sinkanzen szuperexpressz vasúti pályája mentén kell ülniük egy alagútban

"Ennek a gyakorlatnak az a célja, hogy a karbantartó személyzetet megtanítsa arra, hogy munkájuk minden egyes része fontos" " közölte a JR West vasúttársaság szóvivője az AFP francia hírügynökséggel. Az MTI szemléje szerint az illetékes hozzátette, hogy a vállalatnak nem áll szándékában változtatni a gyakorlaton.

A vasúttársaság mintegy 190 karbantartója vett már részt a gyakorlaton, amelyet 2016-ban vezettek be azután, hogy előző évben a szuperexpressz egy külső borítója menet közben lerepült a szerelvényről. A vasúti pálya menti tartózkodással azt akarják érzékeltetni a karbantartókkal, hogy milyen gyorsan halad a sinkanszen, és ezért milyen komolyan kell venni a munkájukat.

EUROPRESS)
A helyi sajtó szerint a gyakorlat nem nyerte el számos alkalmazott tetszését. "Ez egy borzalmas tapasztalat" " idézte egyiküket a Tokyo Shimbun napilap. A Mainichi napilap által idézett karbantartó szerint a gyakorlat nem más mint "nyilvános közostorozás". A naponta több százezer utast szállító, 1964 óta működő sinkanszen híres a menetidő pontos betartásáról és biztonságosságáról. Működésének több mint 50 éve alatt egyetlen súlyos baleset sem történt vonalain.

2024.4.szám

Mozdonyvezetők Lapja

2024.4.szám

  • Aláírásra került a MÁV-START KSZ módosítása
  • Területi hírek
  • EGy szál kötélen
  • Ahol minden kicsit más
  • Zöld-sárga lesz a fél Dunántúl, vasútvonalakat vesz át a GYSEV

Megtekintés Korábbi számok