A mozdonyvezetői hivatásért

Mozdonyvezetők Szakszervezete

Most biztosan nem vesz kettős üzemű motorvonatot a MÁV-START - visszavonta a közbeszerzési eljárást

,

Májusban megírtuk, közbeszerzési eljárást indított az állami vasúttársaság, mert ötven darab zéró károsanyag kibocsátással rendelkező kettős üzemű, 25 kV AC felsővezetéki és akkumulátoros táplálással egyaránt üzemeltethető villamos motorvonatot kíván beszerezni. Most arról értesültünk, hogy visszavonta az eljárást és új tendert ír ki. 

Az iho.hu kérdésre a MÁV-START a következő magyarázatot adta: 

„A húsz 200 és harminc 150 névleges ülőhelyes új, zéró emissziós hibrid (kettős, 25 kV AC felsővezetékes és akkumulátoros üzemű) motorvonat beszerzésére irányuló pályázat kiírását követően a pályázók számos észrevétellel éltek a járművek műszaki követelményével, a tervezett viszonylatok miatt a vasútvonalak paramétereivel és az értékelési szempontrendszerrel kapcsolatban. A vasúttársaság a beérkezett észrevételek komplexitása, azok alapos feldolgozása és a közbeszerzési dokumentáció szükségszerű módosítása miatt azt a döntést hozta, hogy él az ajánlatkérő jogával, visszavonja az eljárást és új tendert ír ki.

A MÁV-Start célja, hogy a közbeszerzési eljárás során olyan járművet szerezzen be, amely az utasok számára a legmagasabb színvonalat biztosítja, emellett az elérhető legmodernebb technológia alkalmazásával költséghatékony és környezetbarát üzemeltetést tesz lehetővé.”

2020 május-június

Mozdonyvezetők Lapja

2020 május-június

  • Interjú a MOSZ elnökével
  • Járványügyi menetrendek - MOSZ javaslatok
  • Érdekegyeztető Tanács ülésen történt
  • 1956-ban születettek figyelem
  • Területi Hírek
  • 12 Füstös Ember
  • A kék csoda
  • Szolgálati Anekdoták

Megtekintés Korábbi számok