A mozdonyvezetői hivatásért

Mozdonyvezetők Szakszervezete

Augusztus végén folytatják a ceglédi vonal felújítását

,

Tavasszal a Vecsés és Üllő közötti szakaszon történt pályafelújítás, most október végéig az Üllő és Monor vonalrészen végeznek vágányzárral és menetrendmódosítással is járó munkálatokat. 

Az érintett szakaszon pályaátépítést, váltócseréket és felsővezeték-karbantartási munkákat végeznek, Üllő és Monor állomásokon megújul a biztosítóberendezés, Üllőn átépítik a fővágányokat, kicserélik a váltókat, megerősítik a felsővezeték-hálózatot. Monor állomáson a meglévő pályainfrastruktúrát újítják fel.

A Budapest–Cegléd–Szolnok (100a) vasútvonal a főváros agglomerációjának legnagyobb forgalmú pályája: naponta több mint 210 személyszállító és 50 tehervonat közlekedik, évente pedig több mint 11 millióan veszik igénybe, az elmúlt időszakban a pálya állapota és ennek következtében a menetrendszerűség romlott, jellemző a felsővezetéki és biztosítóberendezési zavar.

A vonal kapacitásának, menetrendszerűségének javítását és stabil fenntartását a MÁV kiemelten kezeli, felújítása 2020-ban kezdődött. Az idei munkákat a MÁV 20 milliárd forintos kormányzati támogatással végzi. 

2024. 3.szám

Mozdonyvezetők Lapja

2024. 3.szám

  • Emlékezzünk!
  • A Kúria irányt mutatott
  • MOT Gyöngyös
  • Mozdonyvezetőkért
  • Mezőhegyes nyerte a MOSZ Kupát
  • Itt tartunk

Megtekintés Korábbi számok